Table
-
Omzet€ € 300.000
-
EbitdaDit veld is alleen zichtbaar als je bent ingelogd
-
RegioNoord Holland
Deze handelsonderneming heeft een interessant portfolio gezondheid/sport gerelateerde producten.Het betreft merken die in hun segment toonaangevend zijn en diverse doelgroepen hebben. Er is ook een corona gerelateerd product (lucht zuiverend) waar wachtlijsten voor zijn mensen vooruit betalen. Levering van producten kan binnen 10-14 dagen plaatsvinden.. Recentelijk benaderd door o.a. vidaXL (28 landen) om te leveren. We zijn in gesprek. Dit kan ik onmogelijk alleen. We doen nu een pilot met DA.. We leveren ook via bol.com sinds 2014. 100% positief en een klanten beoordeling van 8,9.. Daarnaast zijn er twee producten die nu substantieel meer omzet doen dan de rest. Dit komt mede door de verkoop via het B-B kanaal. Dankzij hoge marges kan dus naast directe verkoop ook de distributie worden opgeschaald. (inter)nationale klanten zijn er zoals DSM, Esther Vergeer Foundation, Kriss Laure, NOCNSF en velen meer.. Door treurige familieomstandigheden kan de ondernemer niet opschalen. Maar een overnamekandidaat moet eigenlijk een commerciële organisatie (sales en marketing) opzetten / hebben of bij bestaande organisatie aansluiten. En dan prioriteit in de product/marktsegmenten aanbrengen. Uit alle producten kan veel meer gehaald worden. Iedere productgroep heeft een eigen website. . De eigenaar kan zorg dragen voor een nette (kennis)overdracht. Hij is zeer ervaren, zeer enthousiast en wil wel betrokken blijven maar dan alleen in de verkoop. Hij wil/kan niet meer met het hele proces bezig zijn vanwege ziekte van zijn vrouw. Het bedrijf verdiend het om veel meer uit te halen.. Wees creatief en inventief met een voorstel aan deze ondernemer. Hij is niet afhankelijk van de inkomsten van dit bedrijf. Hij heeft 10 jaar niet in zijn bedrijf kunnen werken vanwege de opvoeding van zijn kinderen en het wegvallen van zijn vrouw die door een medische fout en mede daardoor regelmatig en langdurig ziek kan zijn. We zijn niet zielig. Verre van dat! We genieten van het leven en zijn harde werkers.. Let OP! Hij hoeft niet te verkopen en heeft geen haast. Zijn prioriteit is om de juiste ondernemer/onderneming te vinden. De ondernemer moet van wanten weten. Daar wil de verkoper zeer graag in investeren met zijn kennis en tijd.
Korte termijn verbeteringen. Dit bedrijf kan 20 procent kosten besparen.. Door grotere volumes in te kopen. Via bestaande klanten van dit bedrijf kan de omzet 100 % stijgen. Er zijn klanten zoals DSM, NOCNSF, Kriss Laure, . Via nieuwe klanten van dit bedrijf kan de omzet met 100 % stijgen.. Hoge naamsbekendheid maar geen marketingbudget qua adverteren omdat we te druk zijn met de lopende orders te verwerken.. Dit bedrijf kan haar prijzen nog met 20 procent verhogen.. Er zijn zelfs virus bestrijdende (bewezen onderzoek) en 99,97% antibacteriële producten waarvoor klanten op de wachtlijst staan en vooruit betalen.
Deze handelsonderneming heeft een interessant portfolio gezondheid/sport gerelateerde producten.Het betreft merken die in hun segment toonaangevend zijn en diverse doelgroepen hebben. Er is ook een corona gerelateerd product (lucht zuiverend) waar wachtlijsten voor zijn mensen vooruit betalen. Levering van producten kan binnen 10-14 dagen plaatsvinden.. Recentelijk benaderd door o.a. vidaXL (28 landen) om te leveren. We zijn in gesprek. Dit kan ik onmogelijk alleen. We doen nu een pilot met DA.. We leveren ook via bol.com sinds 2014. 100% positief en een klanten beoordeling van 8,9.. Daarnaast zijn er twee producten die nu substantieel meer omzet doen dan de rest. Dit komt mede door de verkoop via het B-B kanaal. Dankzij hoge marges kan dus naast directe verkoop ook de distributie worden opgeschaald. (inter)nationale klanten zijn er zoals DSM, Esther Vergeer Foundation, Kriss Laure, NOCNSF en velen meer.. Door treurige familieomstandigheden kan de ondernemer niet opschalen. Maar een overnamekandidaat moet eigenlijk een commerciële organisatie (sales en marketing) opzetten / hebben of bij bestaande organisatie aansluiten. En dan prioriteit in de product/marktsegmenten aanbrengen. Uit alle producten kan veel meer gehaald worden. Iedere productgroep heeft een eigen website. . De eigenaar kan zorg dragen voor een nette (kennis)overdracht. Hij is zeer ervaren, zeer enthousiast en wil wel betrokken blijven maar dan alleen in de verkoop. Hij wil/kan niet meer met het hele proces bezig zijn vanwege ziekte van zijn vrouw. Het bedrijf verdiend het om veel meer uit te halen.. Wees creatief en inventief met een voorstel aan deze ondernemer. Hij is niet afhankelijk van de inkomsten van dit bedrijf. Hij heeft 10 jaar niet in zijn bedrijf kunnen werken vanwege de opvoeding van zijn kinderen en het wegvallen van zijn vrouw die door een medische fout en mede daardoor regelmatig en langdurig ziek kan zijn. We zijn niet zielig. Verre van dat! We genieten van het leven en zijn harde werkers.. Let OP! Hij hoeft niet te verkopen en heeft geen haast. Zijn prioriteit is om de juiste ondernemer/onderneming te vinden. De ondernemer moet van wanten weten. Daar wil de verkoper zeer graag in investeren met zijn kennis en tijd.