Table
-
Omzet€ Vertrouwelijk, volgt later
-
EbitdaDit veld is alleen zichtbaar als je bent ingelogd
-
RegioZuid Holland
Deze meubelwinkel bestaat met dit concept al 10 jaar waarvan 9 jaar in een grote stad en nu sinds 1 jaar op een toplocatie in een woonmall. De huidige ondernemer heeft gekozen voor een onderscheidend klassiek aanbod. Dit heeft enerzijds onderscheidend voordeel ten opzichte van concurrenten. Daarnaast wordt een specifieke klantengroep aangetrokken met een hoge koopintentie. Dit betekent dat van 15.000 - 20.000 bezoekers van de woonmall er een kleiner deel gericht komt. . Dit is een bewuste keuze van ondernemer. Maar een andere ondernemer kan het assortiment nog aanpassen en optimaliseren. Want de winkel zit pas ruim een jaar op deze locatie en daarmee nog in zijn ontwikkelingsfase. . De winkel is een huurpand van 300 m² heeft een brede glazen front. Hierdoor kan de bezoeker direct de hele winkel overzien. De winkel is zeven dagen per week open.
Korte termijn verbeteringen. Via nieuwe klanten van deze woonwinkel kan de omzet met 25 % stijgen.. Door actievere marketing en verkoop op de winkelvloer
Deze meubelwinkel bestaat met dit concept al 10 jaar waarvan 9 jaar in een grote stad en nu sinds 1 jaar op een toplocatie in een woonmall. De huidige ondernemer heeft gekozen voor een onderscheidend klassiek aanbod. Dit heeft enerzijds onderscheidend voordeel ten opzichte van concurrenten. Daarnaast wordt een specifieke klantengroep aangetrokken met een hoge koopintentie. Dit betekent dat van 15.000 - 20.000 bezoekers van de woonmall er een kleiner deel gericht komt. . Dit is een bewuste keuze van ondernemer. Maar een andere ondernemer kan het assortiment nog aanpassen en optimaliseren. Want de winkel zit pas ruim een jaar op deze locatie en daarmee nog in zijn ontwikkelingsfase. . De winkel is een huurpand van 300 m² heeft een brede glazen front. Hierdoor kan de bezoeker direct de hele winkel overzien. De winkel is zeven dagen per week open.